mutiara ku

"Jika seseorang hadir dalam hidup kamu dan menjadi sebahagian daripada kamu, tetapi atas sebab tertentu dia terpaksa pergi, jangan terlalu sedih, terimalah kenyataan itu dan sekurang-kurangnya dia pernah membahagiakan kamu."

Tuesday, August 31, 2010

trguris lagi...adehhhh

pnt aku mcm nih........
asek nk mnyakitkn ati...aku nih nk ckp kt spe aje..last2 post kt cni jelah.....xpelah..dh xde org nk dgr..org yg sptutnye dgr dh xde....mne nth pegi....dlu ye2 je jnj....

agknye jnj nih dibuat bkn utk ditunaikn kot..jnji dibuat utk dilupekn.....nth lah..aku xreti sastera2 nih...

sakit ati lah..ari2 mcm nih..mkn ati??..dh slalu sgt..kdg2 ati msk kicap, ati msk smbal..ati msk lemak pn ade..tp bkn mkin tmbh ati..mkin kurng ati ade lah....

aku ingt bulan puase nih, dpt lak aku tenang2..tp x..mne nk tnang klu sblh kite aje yg usahe tp sblh lg xnk....kdg2 nk je kuar perkataan bukan2..tp bile pk2..klu dh bulan puase nih asek nk memaki aje, cmne lah bulan xpuase nti..yg jelas dan nyate setannye x diikat kn....

rupe2nye...bulan Ramadhan kali nih mngajar aku erti kesabaran yg sgt2 tinggi.....brmcm2 jenis mnusie aku dh jumpe..yg ini betul2 jenis yg memerlukn kesabaran tahap ke-7....sgt2.....kdg2 prngai mcm budak2, kdg2 trlebih dewase...tp overall....susah nk jngke....

pnt melayan kerenah org nih...slalunye kite yg tension tp org tuh wt xtau aje...ego tnggi melangit....ape yg dpt kite wt???...brsabar dan jgn ptus ase....

utk mereke2 yg spesies mcm nih.....

tlg jgn melampau...byk sgt dh nih.....

2 comments: