mutiara ku

"Jika seseorang hadir dalam hidup kamu dan menjadi sebahagian daripada kamu, tetapi atas sebab tertentu dia terpaksa pergi, jangan terlalu sedih, terimalah kenyataan itu dan sekurang-kurangnya dia pernah membahagiakan kamu."

Saturday, August 21, 2010

macam-macam ada..heeeeee

salam..hehehe....ari nih aku nk post bende2 yg jd kt aku spnjg bln 7 n 8 nih..busan ah post yg geram2 sedih2 nih..lotih..hehe..

nih yg pling baru kejadiannye..hee..pristiwe nih trjd mlm td.."Moreh@Fajar"..haha..aku sbg ex-exco yg brwibawe sje je turun kafe, tgk bdk2 bru wt kje sbg exco..sidang pas aku ngn kengkwn lah yg dok wt smue progrm2 nih..hehe..ni moreh mlm td..desa aku pnye..rmi ah gk junior2..tp cnior2 hmpir xkelihtn..mne nth..blek kg kot..haha..anywy mmg knyang giler ah mlm td.. ngn slmbe badaknye aku, fatin n YDP Maths tu , si Anas duduk mnghabiskn mknan sdgkn dorg smue dh sbuk mngemas...lantak ah, jnj knyang..hahahah


haaaaaa...ni lak kalkulator aku..nme menatang nih financial calculator..aku nih post bnde nih bkn ape..sbb aku truje gile2..b4 nih aku pki casio 350, pastu bile kne amek statistik aku pki casio 570..tup2, amek subjek finance..kne pki menatang nih..hrge die lak 135 hengget..!! uishh hrp2, bile pki mnatang nih, exm finance nti A lah ye..insyaAllah..heeeeeeeeee



ah ha..yg nih lak mse aku ngah test teater..aku bdk teater?? wohoo..hahaha...mse nih aku dpt partner bdk kolej prvt..nme die Gouzi kot..pelik gk nme die..tp mmg sempoi..agk gegel gk ah mule2..skrip wt sndri tau..tjuknye "Curik Makan"..hahaha...


ha..yg kt bwh nih shrek bli kn aku..die pos aje cz jauh kn..sbbnye die dpt gaji ritu n xdpt nk bwk aku jln2..ade tdung puteh, slendang n novel feveret aku..pnulis die Ramlee Awang Murshid..aku mmg mnt pnulis nih...thnks kamu...syg kmu ketat2..heh


whtever u think..think twice..=)

No comments:

Post a Comment