mutiara ku

"Jika seseorang hadir dalam hidup kamu dan menjadi sebahagian daripada kamu, tetapi atas sebab tertentu dia terpaksa pergi, jangan terlalu sedih, terimalah kenyataan itu dan sekurang-kurangnya dia pernah membahagiakan kamu."

Saturday, August 14, 2010

penuh emosi!!

td pagi2..indah je rse..nak2 ujan..pehh mmg syhdu ah rse...mcm xnk bukak mate aje..hehe..mklum lah ari nih cuti, dpt lah aku bgn lmbt2 sket..klu x pagi2 nih dh kelam kabut trkejar2 nk g kelas...tp dtg kelas lmbt gk..sje aje kn..haha..pastu dlm tghari msg2 mr.shrek..smpai lah ke pkul 2..die ade kelas ri ni..erm laen kn sistem blajar uum ngn usm nih..tp yg smenye ari jumaat cuti..cuti sbb kedah mmg cuti, tp aku lak cuti sbb aku kosongkn kelas ari jumaat..heee

tol lah..slalunye yg indah nih jp aje..bkn xleh lame2 tp mungkin akn melalaikn....ttbe sakit perut mncengkam diri ku..brkali gk ah aku pnjat tngge tuh g blik air....bile aku wt kajian..myb dr roti yg aku mkn sahur td kot...roti tuh kwn aku yg bg..myb dh expird kot..aku lak maen mkn aje cz syg kang klu xmkn..mmbazir aje..rumate aku pn kne gk sakit perut cume die ok lg..aku yg menaun asek g toilet aje..huuuuu

pastu mndi smue n solat..pas solat tuh aku rse aman aje..yela, ari ni solat jemaah brsame rumate...tenang rsenye pas solat..xdpt dinafikn solat ni lah ubt segale pnyakit trutamenye pnyakit jiwe.....pas solat smue mslh mcm ade jln keluar....rse ringan aje otak aku nih..byk idea nk ckp....byk idea nk luahkn...

pastu smbung ah blek brhubungn ngn mr.shrek aku nih..dh ok2, dh maintain ttbe die crik psl lg...nth lah..aku pn xtau lah....xsuke tol aku org suke tuduh2 nih..nmpk sgt xpcye kn...dh lah..mls aku lyn...mkin dilayan prngai mkin mnjadi...

bermanje-manje xpe...,
mengade-ngade jgn hrp lah aku suke!

No comments:

Post a Comment