mutiara ku

"Jika seseorang hadir dalam hidup kamu dan menjadi sebahagian daripada kamu, tetapi atas sebab tertentu dia terpaksa pergi, jangan terlalu sedih, terimalah kenyataan itu dan sekurang-kurangnya dia pernah membahagiakan kamu."

Saturday, August 14, 2010

kisah satu malam

erkkkk...alhmdulillah...kenyang perut....bru je pas mkn nasik tomato..sbnrnye ni nsik utk buke td tp aku xdpt mkn cz dh mkn laksa..lgpn kul 8.45mlm aku ade meeting...so brlari brkejaran gk ah kn..(kelentong je...jln je sbnrnye)...hehehe...ok2..skrng nk citer aktvt aku utk mlm nih....aku bru je abs meeting kt stadium td..waaahhh meeting Open Relay sbnrnye...aktiviti utk kelab olahrage nih...utk event nih akn dtg aku citer lg detail k....
bi aku nk ckp psl coach aku tuh..meeting aku abs lmbt psl dielah..dok bebel smpai 3 jam...hehehe.....tp sbnrnye byk ah bnde yg tol dlm bebel die tuh cume pjng beno ah coach...!! huhuhu....aku smpai trtdo2 dgr..tp try senyum jelah smpai nmpk gigi....siap die wt demo exercise lg......xslh aku nmenye single run....lupe lah tol ke x....uishhh nmpk sgt aku xfokus pe die ckp.....bkn pe...pjg sgt wehhh....3 jam non stop ckp....myb sbb die coach sprinter kot....hehehehehe...ekkk ok lah..ngntuk banget.....ape2 pn b4 tdo nih...nk ckp...........

sori coach..!!! heeeeeeeeeeeeeeeee

No comments:

Post a Comment