mutiara ku

"Jika seseorang hadir dalam hidup kamu dan menjadi sebahagian daripada kamu, tetapi atas sebab tertentu dia terpaksa pergi, jangan terlalu sedih, terimalah kenyataan itu dan sekurang-kurangnya dia pernah membahagiakan kamu."

Friday, August 13, 2010

syukran ya Ilahi

alhmdulillah...siap gk asaimen utk subjek bm ari ni...rse mcm satu kilo ilang dr bahu nih..heee...actlly asaimen ni anto khamis nti tp aku mls nk tngguh2 asaimen yg ringan2 nih..siapkn dlu yg ringan2 bru lege...bkn xwt yg berat2 dlu cume bile dh siapkn yg kecik2 ni sng sket nk fokus kt keje yg lg beso....nti xdelah aku trkejo2 nk siapkn smue asaimen.....kn.....

td pas aje siap asaimen, kaen yg aku bsuh pn siap..bsuh gne mesin ah, xkn gune tgn kn...hehehe...nk tau..dh lme aku xbsuh gune tgn tau...sjak naek kem ritu..xsmpai 5 kali bsuh gune tgn...mls ah sbb byk sgt..ye ah sem nih aku suke menimbunkn bju byk2....pastu 3 hengget melayang tiap2 mnggu..uhuk..tp xpelah...nti naek cuti, aku kne manage blek hal kaen nih k.....

ok siap aje jemur bju, aku lipat bju2 yg dh kering..jenuh gk tgn mlipat cz byk sgt..hahaha..tp xpe..snaman tgn di mlm hari....uishhh...bile aku tgk bju2 kt almari @ grobok, xsngke penuh gler...mne xpnuh..tiap kali naek sem beli bju baru..hehehe..so kne upgrade aku pnye tabiat shopping nih....hurmmmm

pas aje lipat bju g bsuh muke n siap2kn ape yg ptut utk tdo...then semak2 fb jp..ingtkn nk msg buah ati aku tuh..tp ttbe die dh kol lak..jp ckp ngn die..cian die tnggu..tp nk wt cmne, nme pn student..ade kewajpan yg trsendiri yg wajib ditunaikn..tol x...??

ok lah...nk msg syg aku nih jp b4 tdo......hari nih tol2 rse bermakne...terime kseh ya Allah..........

Selamat Berpuase utk hari yg ke 4 !!!!!

No comments:

Post a Comment