mutiara ku

"Jika seseorang hadir dalam hidup kamu dan menjadi sebahagian daripada kamu, tetapi atas sebab tertentu dia terpaksa pergi, jangan terlalu sedih, terimalah kenyataan itu dan sekurang-kurangnya dia pernah membahagiakan kamu."

Tuesday, August 17, 2010

tep..tep..tep..sblm sahur...=)

cpt tol dh kul 4.20pg..td ngah sdp tdo ttbe trbgn lak..aishh..tgk2 jam kul 4...asal lah awl lak aku bgn nih...sejuk kot cz dr mlm td ujn dh..bgn2 rumate aku xde kt bilik...myb g blik coursemate die kot...bnde 1st aku wt tgk tpon...aku crik mne nth tpon aku tp still dgr lgu, cz aku dgr lgu b4 tdo...hrp2 nk dgr lgu feveret aku tuh "bintang" tp trtdo dulu..last2 memekak lah tpon tuh snsorg..hehe...ha ckp psl tpon, rupenye tpon aku dh kt tepi katil, tggu mse jtuh aje..mcm nk bnuh diri lak tpon aku tuh..heeee

pas bgn aku on ym..bru je on ade je yg buzz..huh xleh tgk aku sng ah..aku bio aje....nth ape2 nth buzz2 pepagi nih...

ok, mlm td abah kol..rjin bebeno abh kol aku semenjak 2 menjak ni..jz gtau dorg kuar mkn..hampeh..sje je wt aku tringn burung puyuh goreng kunyit..aishhh....blek nih aku ingt nk msk2..bnde 1st, aym msk kicap aku lah...aku konpem2 abh dok tggu aku msk lauk feveret die tuh..bulan aku tuh pn suke aym msk kicap gk...ha sng ah keje aku nti..msk je byk2, dorg kne abskn..heeeee

ari nih kelas aku start awal pg..kul 8 pg nti..smpai lah kul 5...last skali kelas minor...alamak klas minor tuh ptg..xnk ngntuk lak aku nti..lectrr tuh dh ah suke bebel pjg2..agk xmenarik lah org kate kn..hehe....sori Dr..!

kul 4.30 dh...aku mcm nk kejut bulan sahur..tp...xpelah, aku xnk kcu die lah..ishh, nabilah,kn dh jnj jgn kcu die kn....(ati jwb : baeklah....engkau bgnknlah die sahur ya Allah....)

erm..k lah nk sahur lah...trbyg roti sapu kaya lak..heee

ya Allah....
sejahteraknlah kedua org tue ku,
lindungilah keluargeku,
permudahknlah segale urusan ku pd hari ini,
dan rahmatilah die yg ku syg....
amin....

No comments:

Post a Comment