mutiara ku

"Jika seseorang hadir dalam hidup kamu dan menjadi sebahagian daripada kamu, tetapi atas sebab tertentu dia terpaksa pergi, jangan terlalu sedih, terimalah kenyataan itu dan sekurang-kurangnya dia pernah membahagiakan kamu."

Tuesday, August 3, 2010

baik-baik sayang

aku tak ingin kau menangis brsedih...
sudahi air mata dr mu
yg aku ingin erti hadir diriku
kn mnghapus duka mu...syg

krn bg ku, kau kehormatan ku
dgrkn...dgrkn aku......

hanya satu pintaku
utk mu dan hidup mu
baek-baek syg
ada aku utk mu........

hnya satu pntaku di siang sdan mlm mu
baek-baek syg
krn aku utk mu........

smue keinginan akn aku lakukn
sekuat semampu ku syg
krn bg ku kau kehormatan ku
dgrkn...dgrkn aku.....

hanya satu pntaku
utk mu dan hidup mu
baek-baek syg...
ada aku utk mu

hanya satu pintaku
disiang dan mlm mu
baek-baek syg
krn aku utk mu......

hanya satu pintaku
utkmu dan hidup mu
baek2 syg
ada aku utk mu

hnya satu pintaku
disiang dan mlm mu
baek2 syg
krn aku utk mu

hanya satu pintaku
utk mu dan hidup mu
baek-baek syg
ada aku utk mu

hnya satu pintaku..
disiang dan mlm mu
baek-baek syg
krn aku utk mu......

mungkin diri ini yg brslh...xmemahami..xmengerti.....skrg aku ingin memahami..cube utk mngerti....ape yg trjadi skrg nih....mungkin.....

mungkin betul katenye.....tiade kejujuran dr aku....

mungkin silap bgku...menganggap die akn mnerime....
mungkin betul kate ku.....ku lakukn smue demi kite...
mungkin silap bgnye....mengandaikn die bkn yg trbaek utk ku.....

xde yg lbih mmbhgiekn aku mse tuh..slaen snyumn dr die....xde yg lbih mnyakitkn hati aku mse tuh...slaen tuduhn yg diberi oleh die.....brtahun simpan rse....tp npe dlm bpe ari sng sgt nk buang smue...???

kali kedue...aku rse mcm nih...kali kedue...rse ni diberi..oleh mrk....die dan die......sptutnye aku dh leh hdpi smue nih..sbb bnde ni jd lg skali...tp x....rse nih kembali mcm nih..kembali mcm mse tuh.....tp mse tuh die dtg...tngkn aku..kuatkn aku...skrg...xde spe dtg.....die dan die dh pegi....

ianye rumit......betul ke??......atau msh dlm prhubungn.....pasti ke???

klu hati die trase....hati aku pn sme....klu hati die luke, hati aku cedere.....knpe trlalu rumit......
mungkin.............ini yg trbaek.........

utk kmu..die....

BAEK-BAEK SAYANG

2 comments: