mutiara ku

"Jika seseorang hadir dalam hidup kamu dan menjadi sebahagian daripada kamu, tetapi atas sebab tertentu dia terpaksa pergi, jangan terlalu sedih, terimalah kenyataan itu dan sekurang-kurangnya dia pernah membahagiakan kamu."

Sunday, August 8, 2010

8 Ogos

asslmmualaikum......hari ni luar biase bgus n hbt skali!!
ermm..dh bpe ari gk kn aku x conteng2 blog nih....bkn xde bnde tp byk sgt keje kne buat..ok smlm....citer ttg smlm, citer ttg 8 Ogos.....

8 Ogos

- yg paling xleh lupe, aku jtuh tngge lg smlm..xslh aku utk kali ke 3....nth lah mcm mne leh trgelincir kt tngge mse pas mndi..nseb rumate aku kebetuln ade kt blakang aku...die bru je nk pnggil aku, tp tau2 aku dh jtuh...sakit gk ah kaki, tpk tgn cz thn bdn dr jtuh smpai bwh...tp yg pling pedih pinggang aku...bkn ape...pempuan nih mne leh jtuh2 kn...risau gk aku..dulu mse sko lah aku aktif giler..maen bola smpai jtuh2..ibu dh pesan xleh jtuh2 lg bile msuk u..tp nih jtuh lg...rsau trsgt2...cume kali nih agk nseb baek xjtuh smpai bwh..sem lpas aku jtuh trduduk n trhentak smpai ke bwh..mse tuh tuhan je tau sakit giler pinggang aku..seminggu gk xleh jln tol2...tp kali nih cume sakit pnggang aje...tp ttp risau..harp2, xde ape yg serius..insyaAllah....

8 Ogos

- ok..seterusnye...smlm...erm, pd aku xde ape yg nk dirahsiekn..ttg ati nih...cume klu ikut2..smlm genap 3 taun klu aku msih dgn die...tp tuhan dh takdirkn ade yg lebih baek utk aku dan die....bkn mngatekn die bkn yg trbaek utk aku..cume ade yg lebih sesuai utk diri ini..dan skrg alhmdulillah aku dijumpekn dgn die yg laen......die yg aku hrp lbih sesuai dgn diri ni.....dan die yg dulu..aku hrp bhgie, lbih bhgie drpd dgn aku dulu...mungkin mmg tgh bhgie...aku doakn kamu, kwn ku....kamu mmg cinte pertame aku...cume mungkin bkn yg terakhir....terime kaseh utk 3 taun yg lepas....

8 Ogos

- mlm td adelah ari di mne rumate aku kehilngn ayahnye yg trsyg...ayah angktnye..ayah kndung rumate aku pn dh lme mninggal, dh 3 taun....jd mlm td gk merupekn mlm yg mnyedihkn utk dirinye dan kuarge angktnye yg pde aku dh dianggp mcm kuarge sndri...rumate aku lak skrg nih dh odw ke rumahnye yg kt Bahau tuh..smoge slmt pegi dan blek ye kak mai..!! erm....aku dpt rsekn kesedihn tu sbb aku pn pnh kehilngn kak long trsyg...yg pergi mngadap Ilahi pd 21 Ogos...bln Ogos gk...erm, smuenye satu kebetuln yg diizinkn oleh Allah kn..smoge roh2 mereke ini trmasuk dlm golongn org yg dirahmati Allah...Amin...

8 Ogos

- pkul 3 td aku trbgn dr tdo..rupenye ade 7 msg dr die..xtau npe, line mlm td xde..pastuh ade msg msuk, rupe2nye 26 miskol dr die...maaf ye kamu....n mcm biase..die agk mrh...xpelah, mmg die ptut mrh kn cume agk trkilan sbb pd aku bkn slh aku...dh brkali2 aku mtk maaf tp die ttp sejuk....aku xkn nk tmbh mrh die....die mtk aku tdo..aku tdo lah sbb puas pujuk..xpelah, aku pn xnk peningkn kple die, die tuh susah dpt tdo..klu die tnsion lg lah xleh tdo...cian tol aku tgk die...klu brterusn mcm nih leh bhayekn die.....jd aku jnj kt diri sndri xnk bg die tension mlm2....aku xnk kasar2 kt die lg....sian die....aku prasan skrg nih aku brani lak kasar2 ngn die..myb sbb die lembut sgt ngn aku smpai aku brani wt die mcm tuh...mtk maaf ye syg...org xnk wt lg....maaf

sudah lah..8 Ogos pn dh pegi..actlly 8.8 tuh sbnrnye cume angke..tp disbbkn byk bnde yg jd mse tuh, so tgk mcm brmkne sgt tarikh tuh....pd aku smue nih ade lah kebetulan yg Allah izinkn..cume utk mnguji diri ini....smoge aku lebih tabah n kuat utk brdpn dgn ari2 yg akn dtg...insyaAllah...

No comments:

Post a Comment