mutiara ku

"Jika seseorang hadir dalam hidup kamu dan menjadi sebahagian daripada kamu, tetapi atas sebab tertentu dia terpaksa pergi, jangan terlalu sedih, terimalah kenyataan itu dan sekurang-kurangnya dia pernah membahagiakan kamu."

Saturday, March 5, 2011

bulan "fast food" kah??

salam.

tgk title entry tuh mmg mknenye aku nk ckp psl mknan lah kn. citer mcm nih, dh bpe ari nih aku asek mkn fast food je tau. bkn nk kate aku nih pro western tp mmg kenyataannya aku dh byk sgt mkn fast food nih.

dlm bulan nih aje ade lah dlm 4x aku mkn fast food. alah name melayunye makanan segera gitu. al kisahnye, tekak aku nih ngade2. terbayang-bayang liuk lentok ayam goreng Mcd tuh. keseleraan aku trhadap aym goreng mcd nih trbukak luas mse aku jln2 g melaka ngn kwn-kwn aku. mse tuh mr.shrek yg belanje aym grng mcd nih. start dr situ aku suke aym grng mcd nih cz rse die pedas gila!

so berkali gk dlm bulan nih aku subsidikn wet ptptn aku utk mcd. hehe. mkn punye psl kn. tp agk xelok lah kn asek mkn mcd. jdnye td nih aku bru ja mkn kfc. hahahaha. bkn saje2, tp disbbkan kafe kt dlm kampus aku nih tutup. (pdhal tgk 2 kafe ja). jd aku pn merajinkn diri g start moto g kfc dpn tuh. kesimpulannya, ri ni aku kenyang mkn kfc. haha

mcm xbest kn citer psl mcd n kfc. lg satu aku nk tmbh. ritu 1st time aku g domino's piza. sdp??? angkat kening lah! lg sdp dr pizza hut. haha. so bulan nih mmg bulan fast food utk aku lah kn?!
haha!


No comments:

Post a Comment