mutiara ku

"Jika seseorang hadir dalam hidup kamu dan menjadi sebahagian daripada kamu, tetapi atas sebab tertentu dia terpaksa pergi, jangan terlalu sedih, terimalah kenyataan itu dan sekurang-kurangnya dia pernah membahagiakan kamu."

Monday, March 7, 2011

sabah time ~ Anak Kampung bha!

salam. salam. salam!!!

haha. gelak dulu. haha.
ari ni mood sabahan ok. opss. mst ade yg duk senyum2 dgr mood sabah aku rini.
sbbnye mlm td aku ngn kengkwn2 tgk Malam Citra Bayu. sng citer mlm bdk sabah.

nti aku upload pica ya. (sbnrnye mls nk on kamera) haha. so nk jdkn citer, mlm td geng2 dr Transkrian dtg, dorg nih wt live band. mmg tiap2 tahun ktorg tnggu lah dorg. dorg nih dr kampus kejuruteraan.

slh satu lgu yg best tjuk die anak kampung. ha yg ngah bunyik2 nih lah. hehe.

ni aku bg lirik. catchy n simple. pastu lirik die jujur. xcaye bace lah ye!


memang aku ini anak orang miskin
tiada apa-apa yang dapat ku berikan
engkau memang cantik
memang tidak padan dan tidak sepadan

aku anak kampung
tiada pelajaran
kuli-kuli sahaja
memang tidak padan

cantik bha kau itu
banyak yang tergoda
lagi orang kaya

tiada kereta ku bawa kau jalan-jalan
rumahku pun tiada
ada pun bapa punya
apa lagi belanja mau bayar berian
kahwin sama kamu

bukannya aku tak suka sama kamu
tapi aku takut hidup kau kan sengsara
kerana aku cinta
aku lepaskan kau
sama orang

engkau masih muda
santik lagi menawan
janganlah kau cari lelaki macam saya
engkau memang cantik
nanti kau menyesal tiada guna

+nyanyi jgn xnyanyi..heee~

No comments:

Post a Comment