mutiara ku

"Jika seseorang hadir dalam hidup kamu dan menjadi sebahagian daripada kamu, tetapi atas sebab tertentu dia terpaksa pergi, jangan terlalu sedih, terimalah kenyataan itu dan sekurang-kurangnya dia pernah membahagiakan kamu."

Friday, March 11, 2011

ingatan sebelum tidur

salam semua. tgk jam dh pukul 4.00 pagi tepat. nape ye aku xtdo lg? sbb bru je pas siapkan soalan untuk Marketing Research, siap je cpt2 aku send kt lec. huhu. bukan ape, asaimen laen byk lg yg menanti. semua datelinenye berderet.

international business : 25 Mac

marketing research : 31 Mac

integrated marketing communication : 1 April

viva utk marketing research : 2 April

semua tuh asaimen yg kena bukan sng2 aje nk wat ye. syukur sem nih ade gak lec yg aku knl, mase sem 1 tahun 1 dlu, mcm haram nk knl ngn lec. takut..huhu

ok, b4 tido nih aku nk relax jap so aku bkak lah blog. secara tak langsung aku bukak gk blog mr.shrek. ade 3 post bru, smlm aku tgk xade, myb die bru wt kot. hehe.

sian mr.shrek, slalu sgt aku tinggalkn die. nk wt mcm mne, asaimen aku smue brderet, tuh xmsuk meeting aktiviti laen. contohnye smlm, smpai brgduh dlm meeting mse post mortem 2nd Open Relay. ntah ape2 lah. yg jd mangsenye kami yg xde kaitan lah ni. kne tunggu smpai abes gk. huuu

agknye mr.shrek dh tido kot. cz td aku msg wish gud nite die xrep. its ok, mne ade org xtdo dh kul 4 nih mlaenkn si penaip blog nih. hehe. erm, mungkin ape yg jd ade hikmahnye.

kate org, bile brjauhan bru terase kehilangan, bru teringat kan. klu dh setiap hari brsame, yg wangi pn leh jd masam kn.

so hikmahnye, aku dpt rase bile mr.shrek xade di sisi. ayt skema lak.hehe. but tol lah kn. rse laen lak bile die x merungut, x majuk2, x pujuk2 aku mcm slalu. hehe. klu die tau aku ckp mcm nih mst kembang tinge die lah. hehe.

at last, aku doakn die bahagie dan dirahmati Allah sentiase.

*mcm rindu kt die lak. hehe

No comments:

Post a Comment