mutiara ku

"Jika seseorang hadir dalam hidup kamu dan menjadi sebahagian daripada kamu, tetapi atas sebab tertentu dia terpaksa pergi, jangan terlalu sedih, terimalah kenyataan itu dan sekurang-kurangnya dia pernah membahagiakan kamu."

Wednesday, March 9, 2011

slh atau betul??

ya atau tidak???

persoalan sungguh....so hari nih hidup aku dipenuhi dgn mcm-mcm soalan. berat aku rase kepale nih. org kate aku saje carik psl. tp aku seboleh-bolehnya kate "tak". nape hidup nih sgt rumit? atau aku yang merumitkan keadaan? ya Allah. pening kepale aku. tak satu, satu bende yang timbul. mungkin ya, aku yang merumitkan keadaan.

dh byk kali bende yang same jugak jadi. tapi disebabkan faktor yang berbeza. namun hasilnya tetap sama. negatif.

byk kali dh aku putuskan untuk berhenti. tapi aku teruskan balik. sebab? hati nih tak tetap. tak boleh sorang-sorang mungkin.

*cukup utk mase skrg. salam

No comments:

Post a Comment