mutiara ku

"Jika seseorang hadir dalam hidup kamu dan menjadi sebahagian daripada kamu, tetapi atas sebab tertentu dia terpaksa pergi, jangan terlalu sedih, terimalah kenyataan itu dan sekurang-kurangnya dia pernah membahagiakan kamu."

Sunday, October 31, 2010

story 4 tonite!

salam..ah ha...aku bru jak abes kemas baju. sok aku akn fly ke kl utk jumpe abg ngah trsayang. actlly aku nk blek johor tp jngke mase yg diambil trlalu lame, cz next week aku dh start exam, so nk xnk lepaskn rindu kt abg aku jelah. family kn. td nih around kul 2 aku bru blek cz ade lah nok2 yg bwk aku brjalan. kate nk tgk wayang tetibe smpai je Queensbay, GSC tutp daa. rupe2nye ri ni ari ahad, mane ade midnite kn so ktorg mmbawe ati yg walang nih g karok lah plak. tuh pn sbb memasing gian nk test tekak, aku pn follow jak lah. lantak korg lah kn. hehe.

pastu plan nk g pantai. lepak tepi laut sambil rase angin selat kononnye tp x jadi lak cz tetibe ade sorg tuh nk mkn char kuey teaw lak. kononnye nk bwk aku g tmpt2 mnarik kt penang lah, cz die dh final sem tp padahal korg nk tgk awek seksi yg basuh pnggan tuh kn. mcm hampeh tol! tp xkisah lah cz udang die beso2, i like! haha. si sapik lak xabes2 nk minum mate kucing so nk xnk ikut kn jelah g kedai tuh. pn mmg sedap air tuh. haha!

blek jak trus kemas baju. nih lak en. muncet aku ngah brjuang wt asaimen die. siannye lah hai kt die. klu dekat leh aje aku tlg tp jauh. hurmm. lg satu nk ckp, die nih risau gile2 kt aku. padahal aku g kl je kot. n b4 nih pn dh bape kali aku g kn. ntah lah die, dh die mmg seorg yg sgt risaukn cik akak die nih kot.

tp klu lah awk bce nih kn, jz nk awk tau yg sy nih ok aje. jgn risau. insyaAllah smuenye baek2 syg..doakn sy slamt pegi n blek ye. erm, sbnrnye ade lg satu aku nk gtau die tp die ngah wt keje. rasenye xnk ganggu emosi die. xpelah nti lah pas die dh ok.

k lah nk rht2, salam.



with luv,
bella khanafi

No comments:

Post a Comment