mutiara ku

"Jika seseorang hadir dalam hidup kamu dan menjadi sebahagian daripada kamu, tetapi atas sebab tertentu dia terpaksa pergi, jangan terlalu sedih, terimalah kenyataan itu dan sekurang-kurangnya dia pernah membahagiakan kamu."

Sunday, October 17, 2010

dilema ku

salam...uhhh...aku mcm dh start aktif blek kt dunie blog nih....bile aku aktif kt cni brmaksud ade mslh or gembire gilak..itu saje.

aku geram, rabu nih nk present tp bebdk group aku nih relax2 jak. dik oii, nih universiti bkn matrik ya utk kome sng lenang. msing2 prngai mcm paku, nk kne tekan bru nk msuk. dh tuh time aku bru nk ckp kt ym ko dh invi. ko pk aku xtau lah ko invi kn. haiisshh, ni lah prngai yg kne kikis awal2. aku nih nk dptkn markah bkn nk ngorat ko pn. alahaiii.

tuh lah cik bunge, laen kali kne wt keje nih pilih mereka2 yg tau wt n nk wt keje. jgn crik yg mls2. nih ade lh asaimen ko yg xsiap kn, ko aje yg nk wt sorg pn xleh gk. namenye asaimen group. alahai, prngai mcm ape lah memasing. nme aje msuk U tp prngai mcm harammm.

...nk wt cmne kn cik bunge. awk dh pilih group tuh, redha jelah. tp jgn putus asa yerk, sbb rahmat Allah tuh sgt luas. jd cik bunge, wt aje bahagian awk. siapkn awk pnye keje. wt keje mst ikhlas ye cik bunge...

No comments:

Post a Comment