mutiara ku

"Jika seseorang hadir dalam hidup kamu dan menjadi sebahagian daripada kamu, tetapi atas sebab tertentu dia terpaksa pergi, jangan terlalu sedih, terimalah kenyataan itu dan sekurang-kurangnya dia pernah membahagiakan kamu."

Sunday, October 24, 2010

nothing to say, something to type..

morning2...an afternoon..!

kul 2 kelas english, ni lah td kul 11 aku bru abes tutor psiko..so skrg mse utk aku wt research aku..td crik2 isi gk..n ade wt taip2 gk..khamis nih nk combine n jumaat kne submit. so td ttbe tgn gtl bukak fb lg. saje aje tgk2. xpenting tp aku suke, cz kepale mcm stuck sket ngn teori2 yg pensyarah aku bg. mse dh nk off9 ttbe ade org msg aku kt fb. kwn aku gk cum jarang kontek2 die.

aku pn xtau lah ngn die tuh, ade yg kate die xbape baek. tp pd aku depends lah sbb kite pn bkn baek sgt, so aku brkwn aje ngn sape2 tp bile dh tau prngai org tuh cmne kne lah berhati-hati kn. cume jgn benci org sgt nti kite akn syg die, n myb one day mse kite susah die yg tlg kite kn.

bkn nk merungut tp aku nk gtau muke aku berbelang dh. sunburn cz kelmarin dan semalam aku trlibat ngn lawnball (boling padang). smlm jz jd pngadil tp kelmarin aku lwn ngn desa laen. mmg brpanas tgh pns lah cz game sejam. game aku start around 12.30 smpai 1.30. so mmg tol2 kene bakar lah kn. mmg gelap gile lah. lak tuh penang mmg antare negeri trpanas kt Malaysia. cube lah korg kt tmpt aku smlm, mmg garing ah. topi lak xbwk nseb ah ade topi abg senior, dpt pnjm tp kcik jz tutup pale n dahi aku aje, mmg x terlindung lngsung. syukur lah pki tudung, xlah sakit pale kne matahari. blek je bilik smlm tgk cermin, mak aiii...tol2 itam aku..hehehe

xpe2, pasnih misi rawat kulit, aku xmau maen pns lg. cz nk blek kg. hehe. k lah nk out. nk mkn , jp g klas kul 2, kne bwk payung kot..hahaha

luvbella

No comments:

Post a Comment