mutiara ku

"Jika seseorang hadir dalam hidup kamu dan menjadi sebahagian daripada kamu, tetapi atas sebab tertentu dia terpaksa pergi, jangan terlalu sedih, terimalah kenyataan itu dan sekurang-kurangnya dia pernah membahagiakan kamu."

Thursday, October 7, 2010

dari hati ke jari

busannya ari nih...patutnye arinih aku spend mse ngn die..tp die xde, g kem ape nth...hurmm..xpelah, agknye mse aku sbuk ngn kem PIMPIN tuh tiap2 ujung mnggu mst die rse cmnih kn...aku nih bru sehari die g dh rse busan..aishhh...huhu..aku nk upload pic tp line slow ah, mnaun nk tggu..xpelah..bebel dlu k..heeee

mlm ni ade jamuan raye ank2 johor..so aku sbg ank johor yg berwibawa opkoz lah dtg kn..nk cuci2 mate sket..wakaka..mlm td g jamuan raye PMI n ank sabah..rumate pnye psl aku jd ank sabah..haha..so kelam kabut ah crik jubah n tudung yg sesuai, maklum lah dak2 PMI pn ade gk..PMi tu persatuan mahasiswa islam..xkn nk g pki vogue2 kn..hahaha...ade pic tp mls nk upload..heh..

td sapik ajak aku g maen boling tp mngenangkan asaimen aku ade lg yg xsiap, xjd ah...lgpn ptg nih aku ade training bola tampar...actlly ptg nih pn ade training lawnball gk..xtau nk ke mne..adehhhhh..!!

ermm...awal bulan 11 nih aku dpt offer ke JEPUN..heeeeeeeeeeeeeeeeeeee

No comments:

Post a Comment