mutiara ku

"Jika seseorang hadir dalam hidup kamu dan menjadi sebahagian daripada kamu, tetapi atas sebab tertentu dia terpaksa pergi, jangan terlalu sedih, terimalah kenyataan itu dan sekurang-kurangnya dia pernah membahagiakan kamu."

Wednesday, November 3, 2010

gud luck!

salam...rse xbyk nk ckp.

cume nk ucap gud luck utk smue yg nk exam. hope sem kali nih aku dpt naekkan pointer aku.
paper U ade 2, 3 lagi paper skool. aku mesti wt yg terbaik! bkn utk org laen tp utk diri sndri kn.

cume minggu exam cmni, aku rse fobia. mngkin sbb pngalaman lepas. peristiwa yg jd mase aku tol2 nk exam, final exam utk sem 1. mse tuh mmg berat sgt2, ye ah 1st time exam kt U kn, ngn kos yg aku rase 50-50, ngn tensionnye sbb jauh dr umah, dr die yg trsyg. tup2 putus cinte. mmg sadis giler. heh. xpelah smue tuh dugaan, alhmdulillah aku dpt harungi smue tuh.

skrg nih aku kene gerak ke dpn, xnk tgk belakang lg.

aku nk terbang tinggi.

harap makin tinggi aku terbang, makin aku dekat dgn Nya.

xlupe, gud luck utk cik abang aku.
ape2 pn yg jadi, aku hrp tuhan beri yg trbaek utk aku dan die.

with luv,
bella khanafi

No comments:

Post a Comment