mutiara ku

"Jika seseorang hadir dalam hidup kamu dan menjadi sebahagian daripada kamu, tetapi atas sebab tertentu dia terpaksa pergi, jangan terlalu sedih, terimalah kenyataan itu dan sekurang-kurangnya dia pernah membahagiakan kamu."

Monday, October 25, 2010

berpusing-pusing

honestly kepale aku sgt2 sakit.. dh sebotol ltk myk kapak kt kepale tp still brpinar-pinar. myb sakit kepale cz wt research aku nih, yelah 24 jam ngadap laptop, kne search artikel n jurnal dr researcher laen. pastu kne wt findings. kne terangkn resultnye research nye pastu nk kne compare lg. masuk nih dh brpuluh-puluh jurnal aku bace. pyh gk crik jurnal yg relate ngn tajuk aku nih. nk kne sesuaikn ngn teori lagi.

subhanaAllah, ni lah antare asaimen aku yg tol2 rumit n complicated. Business Research Method. singkatannye BRM. utk wt asaimen nih kne brtindak mcm tol2 researcher, sdgkn ktorg nih student je kot. nk mnyemak2 brpuluh2 ribu artikel n jurnal. ckp mcm sng tp bile wat, Allah aje yg tau rumit nye bende alah nih.

nk termuntah pn ye. cz byk sgt kne bace n compare. bkn takat tulisan aje tp ade graf, ade gmbar rajah, ade nombor2..ya Allah....peningnye...

kuatkn aku ya Allah..jumaat nih nk kne anta.....

subhanaAllah....sakit kepale sgt2

No comments:

Post a Comment