mutiara ku

"Jika seseorang hadir dalam hidup kamu dan menjadi sebahagian daripada kamu, tetapi atas sebab tertentu dia terpaksa pergi, jangan terlalu sedih, terimalah kenyataan itu dan sekurang-kurangnya dia pernah membahagiakan kamu."

Thursday, October 21, 2010

selamat hari lahir ibu..!

21 oktober...

tarikh kelahiran ibu ku yg aku syg sgt2. pd aku ibu lah yg paling best in diz world. pd aku stiap ank akn katekn yg mak die lah yg trbaek kt dunie ni kn =) anywy, my mum still da best meh..! hehe. aku sbnrnye trlupe tp alhmdulillah, nseb baek lah aku adeset kt reminder tpon aku nih. so mlm td trnmpk, ingt nk kol ari nih tp rse xbest so cpt2 aku msg ibu even kul 2 lbih bru msg.hehe. tp td pas kelas finance cpt2 aku kol ibu, ingtkn nk kol mlm cz murah sket. maklum lah ibu pki celcom aku lak maxis. jd sbg student rse mcm mhl sgt tp pikir2 blek xde ape yg mahal klu nk banding ngn ibu. jd sbelum mse utk brhubung ngn ibu "ditamatkan" ade lbih baek aku kol cpt2 kn.

bile kol aje kakak aku si sepet tuh angkat. pehh, potong stim tol, bru karang ayat mcm sayu2. huhu. tp pastu dpt lah brckp ngn ibu, dorg ondaway ke umh maktok. mkn kt sne. waaa, sgt xleh trime sbb mst mak tok msk sdp2 pnye lah! trbayang aym msk kicap mak tok. huhu. ibu kate ibu rndu aku. sgt trharu lor..!
tp aku dh jnj ngn ibu, blek je cuti nti aku nk kuar mkn ngn ibu. actlly i mish my ibu so muchhh!!. rndunye nk baring sblh ibu, nk manje2 ngn ibu, nk ibu suap. huhu. agk mnje aku kn. kehkehkeh. alamak lgu poco-poco lah. layannn..hahaha.


" ya Allah, rahmatilah dan berkatilah ibu ku sama ada di dunia mahupn di akhirat. murahkan lah rezekinya dan tabahkan lah hati nya dlm menempuh dugaanmu ya Allah.
ya Rahman, limpahkan lah kasih syg mu, cintamu pd ibu ku. tempatkan lah dia dlm kalangn org2 yg beriman..insy
aAllah"



SELAMAT H
ARI LAHIR IBU....

with luv,
bella khanafi

No comments:

Post a Comment