mutiara ku

"Jika seseorang hadir dalam hidup kamu dan menjadi sebahagian daripada kamu, tetapi atas sebab tertentu dia terpaksa pergi, jangan terlalu sedih, terimalah kenyataan itu dan sekurang-kurangnya dia pernah membahagiakan kamu."

Sunday, October 17, 2010

aku macam???..haaaaa

salam smue..ari nih nk ckp sket..psl idup aku lah..psl sape lh kn..hehehe..smlm mrupekan ari yg tol2 kejung bg aku..erm, mcm mne nk trangkn ye..aku nih slme idup kt dunie nih xpnh jd sekeras tuh..tp smlm aku tol2 keras ati gile2..bak kate en.bulan " kejam"...huuu..mst trkejut kn klu org kate kejam..kejam aku nih bkn lah mkn org or trajang rusuk lembu..tp aku mnyekse ati org..heee..kejam kn aku...

aku nih asalnye adelah insan yg lemah lembut, manje n sopan...heee...tp nth ye, aku leh trikut2 prngai en.bulan yang dlu tuh..tp skrg en.bulan dh laen tau..die xde kasar2 lg dh...die baek sgt2...mungkin die pn dh mls nk gduh2 sbb bnde kcik kn...tp aku lak trbalik....tp tol lah kate org, mkin lme kite mkin mngenali prngai seseorg tuh...so skrg en.bulan dh nmpk lah prngai aku yg huduh nih kn..aishhhh

ape2 pn mtk maaf ek en.bulan...sori sgt2..heee

ok, skrg nih aku dh nk exam..erm, stlh memikirkn semasak2 nye..aku wt kputusan x g Jepun..sbbnye aku rse ade baeknye aku fokus kt stdy aku..sbb nye rezeki nih bile2 mse aje leh dtg, dgn izin Allah..n aku xleh lah tamak utk amek smuenye..mungkin rezeki tuh rezeki org laen yg disalurkn lalu aku..bile aku tolak mknenye ade org laen akn pergi kn....muhasabah..muhasabah....subhanaAllah..

erm, ptg nih nk join rumate n cik fatin maen bola tampar..even jari aku sakit lg tp drpd aku duk sorg2 dlm bilik, ade baeknye aku beriadah...bak kate rumate aku tuh..hehehe..
ah ha, sblm aku lupe, smlm aku dh beli kamere kesygan aku..even bajet ciput tp dpt lah jugak..yg pnting dpt snap memori yg trindah..ahakz..nti aku upload pic lah...

tata..

luvbella

No comments:

Post a Comment