mutiara ku

"Jika seseorang hadir dalam hidup kamu dan menjadi sebahagian daripada kamu, tetapi atas sebab tertentu dia terpaksa pergi, jangan terlalu sedih, terimalah kenyataan itu dan sekurang-kurangnya dia pernah membahagiakan kamu."

Sunday, February 1, 2015

Surpriseee!!!!

Lambat sebulan. Aku rasa antara banyak banyak hari jadi, ini yang agak rare. Nak kata sweet bersemut pun boleh lah. HAHA.

Lokasi : Bukit Ampang
Waktu : 11 malam

Tak sangka pulak Inche Safiq celebrate birthday aku malam tu. Aku ingat dia cuma nak bagi hadiah aje. Rupanya siap kek berlilin lilin nokk. Tepi bukit pulak tu, tambah pulak view cantik plus stall banyak and orang ramai gilaaaa.

Dan yang paling aku tak sangka dia boleh komplot dengan Hilal and Mira utk buat surprise. Ciss sungguh mereka berdua. Haha.

Nak cakap pasal terkejut, yes terkejut gilaaa. Aku boleh pelik tengok sorang mamat ni macam berapi rupanya tunang sendiri pegang kek ada lilin. Haha. Apa lagi, gua bantai gelak kaw kaw lah. Terharu ada, kelakar ada, kagum ada, segan lagi lah tak boleh cerita 😂.

Dan penat gelak, tiup lilin, cakap terima kasih, and potong kek, baru perasan kek tu kek blueberry and cheese! Aku ni dah lah tak makan sgt cheese ni. Alasan dia, dia lupa aku suka cokelat and kurang mkn cheese. Dia ingat aku suka cheese and tak boleh mkn cokelat. Ini lagi haru. Alahai.

Btw, thanks dear. Thanks for the cake, thanks for the gift and thanks for the moment. You made my day and night, my dream and life. Thanks a lot. May He grant you a full of joy and happiness for entire of your life. Thanks for step into my life. 

Thanks buddy, thanks boyfriend, thanks my future partner for life.

Tak sangka awak ni sweet jugak ;)

Nabilah Khanafi


No comments:

Post a Comment