mutiara ku

"Jika seseorang hadir dalam hidup kamu dan menjadi sebahagian daripada kamu, tetapi atas sebab tertentu dia terpaksa pergi, jangan terlalu sedih, terimalah kenyataan itu dan sekurang-kurangnya dia pernah membahagiakan kamu."

Friday, February 6, 2015

Bekas kekasih kahwin

Haha. Sadis tak ayat aku. Saja je buat entry ni.

Hari ni bekas kekasih aku zaman sekolah tingkatan 6 bersanding. Semalam dia nikah. Next week belah dia pulak, tak tau nak datang ke tak sebab dia dah jemput. 

Alah ni bukan cerita sadis sangat dan bukan cerita cinta hati kecewa melara. Cuma pada aku dia ni lelaki pertama yang aku kenalkan dengan keluarga. Yang memang aku fikir nak kahwin dengan dia. Haha. Tapi jodoh tak panjang. 2 tahun bercinta nok. Yang sadis time putus tu lah. Haha. Kenangan bercinta tu memang manis lah. Amek masa jugak untuk kitaorg jadi kawan balik. Maybe sebab aku yg lambat move on. Kahkahkah.

Jadi, H, Selamat Pengantin Baru kawan. Semoga kau bahagia hingga akhir hayat. Walaupun sampai sekarang aku tak nak tengok muka isteri kau tu. Kau tau kenapa kan. HAHA. 

Xoxo

No comments:

Post a Comment