mutiara ku

"Jika seseorang hadir dalam hidup kamu dan menjadi sebahagian daripada kamu, tetapi atas sebab tertentu dia terpaksa pergi, jangan terlalu sedih, terimalah kenyataan itu dan sekurang-kurangnya dia pernah membahagiakan kamu."

Thursday, February 26, 2015

Bunga api

Malam ni malam orang orang cina ni bergembira sakan dengan mercun and bunga api. Patut lah dari pukul 8 malam tadi sampai sekarang nak dekat pukul 1 pagi dok meletop letop je.

Gigih lah aku berlari keluar then matikan lampu beranda konon konon nak feeling tengok bunga api tengah malam, sambil nampak bintang terang. Macam drama. HAHA.

But the real nya memang suka pun tengok. Cantik gila SubhanaAllah. Tapi tu lah fon murah. Tak dapat amek clear view. Iphone 5s je kot. 😂

By the way, rindu. Rindu nak celoteh dengan Encik S. Setiap kali bercakap dia je nak cakap banyak. Sampai kadang kadang aku terpaksa potong. HAHA. Realitinya memang rindu. Tak tahu nak cakap rindu macam mana. 

Yeah. Aku ni boleh tahan jugak bab berangan. Aku cuma harap one day aku akan tengok bunga api dengan my beloved one. Dari atas bukit. Dari awal sampai habis bunga api tu. Feeling kan aku. HAHA. So aku list kan siap siap apa yang aku berangankan nak tengok dengan dia. If dia terbaca dia tahulah apa aku nak. HAHA.

1. Tunggu KLCC padam lampu.(ini dah buat tp fiq bengong yg teman. So still valid lah kan. Hehe)
2. Duduk tepi pantai sambil tengok bulan terang. (Ini dah buat tapi masa tu takde feeling. So kena repeat!)
3. Duduk tepi laut tengok sunset.
4. Tengok bunga api dari atas bukit. Tak kira lah Bukit Ampang ke Bukit Layang layang ke. haha.
5. Pergi umrah dan haji sesama.

Haish banyak kan list aku. Hehe. Takpe, niat je dulu. InsyaAllah dapat.

By the way, aku harap sangat kau dah tak marah aku sangat. Aku rindu kau.


No comments:

Post a Comment