mutiara ku

"Jika seseorang hadir dalam hidup kamu dan menjadi sebahagian daripada kamu, tetapi atas sebab tertentu dia terpaksa pergi, jangan terlalu sedih, terimalah kenyataan itu dan sekurang-kurangnya dia pernah membahagiakan kamu."

Wednesday, February 25, 2015

Baru bulan kedua

Bismillah.

Mata ni tak boleh nak lelap. Dari tadi tengok movie apa apa ntah. Kejap citer itu kejap citer ini. Dengan harapan dapat lupakan sikit masalah kitaorg tp aku tetap jugak fikir pasal tu.

Allah.
Mana ntah pergi kata kata semangat tak nak cepat down tu. Padahal dulu masa awal awal tunang aku dah tampal kuat kuat dalam hati supaya tak cenggeng sangat, kena kuat, kena selamba, redah apa aje. Tapi baru sikit macam ni dah panas je mata ni. 

Ujian ujian. Syukur lah keje aku sekarang belum sibuk sangat. Ada jugak masa untuk duduk lepak tapi cuma habis masa kat jalan je lah. Tapi memang ujian lah. Aku fikir takde apa masalah sangat timbul tapi ada jugak.

Tak tahu lah nak buat macam mana. Makin hari makin hilang rasa yakin tu. Macam dah tak berani. 

Harap masalah ni sekejap je. Harap rasa tu datang balik, macam mula mula aku terima kau dulu.

No comments:

Post a Comment