mutiara ku

"Jika seseorang hadir dalam hidup kamu dan menjadi sebahagian daripada kamu, tetapi atas sebab tertentu dia terpaksa pergi, jangan terlalu sedih, terimalah kenyataan itu dan sekurang-kurangnya dia pernah membahagiakan kamu."

Saturday, November 6, 2010

tutup pintu.

aku?

kecewe ngn ko.

ko perempuan, tp mnyusahkan perempuan laen.

ko hati perempuan, tp mnyakitkan hati perempuan laen.

nape wujud perempuan mcm ko?

sbb perempuan punye nafsu ade 9.

aku?

aku kecewe ngn ko.

ko lelaki tapi xbertindak mcm lelaki.

ko hati lelaki tapi xtau nak melindungi.

nape wujud lelaki mcm ko?

sbb akal lelaki ade 9.

dgn adenye makhluk2 mcm nih wt dunie aku berwarne warni.
buat aku keras hati, supaye aku berani.
utk berhadapan ngn makhluk2 mcm nih.
bkn skali. bkn 2 kali.
mungkin berkali-kali.




2 comments: