mutiara ku

"Jika seseorang hadir dalam hidup kamu dan menjadi sebahagian daripada kamu, tetapi atas sebab tertentu dia terpaksa pergi, jangan terlalu sedih, terimalah kenyataan itu dan sekurang-kurangnya dia pernah membahagiakan kamu."

Saturday, November 6, 2010

mood terumbang ambing

salam..

aku nk stdy tp nota aku byk xdownld lg, rini nk stdy business research. tpkn nk ngadu. aku lapo. kafe dh 2 ari tutup. n for sure lah sok tutup gk. pastu mknan kt bilik pn ade beskot kering, twisties, coklat, kismis, n quicker oat. nmpk mcm byk tp aku nk mkn nasik lah. honestly lapo giler. masuk rini dh 3 ari aku mkn jajan2 nih ha. xkn nk mkn oat ngn air masak je kn. kedai kt dpn smue tutup, yg bukak pn kepci jak. smlm dh g, xkn nk g lagi. kering lah aku ari2 g kepci. mau muntah. hurmm

pastu aku ok jak klu mknan nih xde. tp mood aku rini mcm sedih2 gitu. mlm td tuh slh aku ke?. nth lah smuenye mcm slh aku. pastu pagi2 nih aku ubah pkrn lah, mase mandi pk, xmau lah mrh2, xmu gduh2 even bkn smue slh aku. tp nth lah. die pn mcm nk xnk aje.

dh lah aku mls lah nk ckp byk2. aku nk hepi2kn ati aku lah. bkn xleh aku idup sorang2 kn. =/

with luv,
bella khanafi

No comments:

Post a Comment