mutiara ku

"Jika seseorang hadir dalam hidup kamu dan menjadi sebahagian daripada kamu, tetapi atas sebab tertentu dia terpaksa pergi, jangan terlalu sedih, terimalah kenyataan itu dan sekurang-kurangnya dia pernah membahagiakan kamu."

Thursday, November 25, 2010

C.U.T.I !!!!!!!

salam.

tnggal lebih kurng 1 jam aje nk kul 10.30 mlm. xsabar rasenye nk balik. excited lah cuti kali nih. xtau nape. hehe. mungkin sbb abg ngah aku nk tunang kot. wah mcm aku lak yg beria. haha. xapelah amek berkat kate org. wakaka. nih aku xsiap lg cz kul 10 bru grak ke bastand. naek bas mayang sari. harap2 semuenye brjalan lancar.

tp aku balik johor pn jap aje. cz 1 Dis dh kne ade kt Pulau Mutiara nih. ade keje yg perlu diselesaikan. keje smpai 5Dis. tgk mcm skjap tp ade komisyen di situh. haha. xkisah lah sket ke byk byrn tapi yg pnting usaha aku sndri dan HALAL.

nk ikutkn, cuti kali nih mcm laen sket cz brg aku mcm byk sgt. pdahal bru 3 sem kot kt cni. haha. xpe2 akn ku kurngkn brg2 ini smue. haha.

xsabar tunggu 9 Dis nih. cz si die balik. yes!! haha. name je duk negeri sblh tp nk jmpe tggu cuti sem lah. tuh pn brbulan bru cuti. huhu. xpelah, mungkin ade hikmahnye. Allah lbih tahu. ye kn. hehe.

utk si die yang penyayang : gud luck 4 ur exm.!

SELAMAT BERCUTI SEMUA!!!

with luv,
bella khanafi

No comments:

Post a Comment