mutiara ku

"Jika seseorang hadir dalam hidup kamu dan menjadi sebahagian daripada kamu, tetapi atas sebab tertentu dia terpaksa pergi, jangan terlalu sedih, terimalah kenyataan itu dan sekurang-kurangnya dia pernah membahagiakan kamu."

Wednesday, November 24, 2010

jengah-jengah

salam.

ari ni adelah sehari b4 aku blek kmpung sok. mklum lah cuti sem. tp bgkucuti kali ni agk pndek cz ade keje yg nk kne selesaikn.

sempat lah aku mnjengah ke blog2 alam laen. agk brwarna warni. byk gmbr cntek. bile aku kenang blog aku. lbih byk tulisan dr gmbr.

sbb??

kate org gambar mmbawa pelbagai cerite, tp pd aku lbih jelas ditaipkn saje. ahh, laen org laen carenye. trpulang pd pemikiran masing2. dan aku, ade kalenye mnyenangi gmbr. tp byk kale nye menyukai tarian huruf-huruf. asl lak entry kali nih mcm byk falsafah. haha. tuhan saje yg tau.

anywy, gud luck utk si die yg baru mule pekse ari nih. dan smoge aku slmt smpai ke kmpung.

insyaAllah.

No comments:

Post a Comment