mutiara ku

"Jika seseorang hadir dalam hidup kamu dan menjadi sebahagian daripada kamu, tetapi atas sebab tertentu dia terpaksa pergi, jangan terlalu sedih, terimalah kenyataan itu dan sekurang-kurangnya dia pernah membahagiakan kamu."

Monday, December 27, 2010

kembali meneruskan kegemilangan!

salam..salam..

lame dah aku tak update blog. smuenye sbb aku brcuti sem, jd mls nk on9. spnuhnye mase dihabiskan utk brcuti. name pn cuti kn. hehe.

ok, skrg aku dh kt kampus blek, dan pg tadi around 10 o'clock dh brgerak ke pusat pengajian utk daftar subjek yg tak terdaftar. huhu. smuenye sbb kesalahan kod. ntah ape2. tak pe, ni satu pengalaman utk diri sendiri yg ujian ade kat mane2 aje. bkn sekadar dalam dewan pekse kn.

brbalik pd pndaftarn ri ni. brjam2 aku beratur, akhirnye ade akak sorg kuar kate " 5 student only, the rest please come after 2 o'clock"...warghhh..huh!

b4 kul 2 dh trpacak dpn pntu ofis, then 2.30 bru dpt msuk. pastu 5 minit je mtk sign. huhu.

mcm tuh lah al kisah ri ni. ok lah, pas mgrhb aku ngn fatin nk kuar g pesta penang. sampai jumpe lg. daaa

luvbella

No comments:

Post a Comment