mutiara ku

"Jika seseorang hadir dalam hidup kamu dan menjadi sebahagian daripada kamu, tetapi atas sebab tertentu dia terpaksa pergi, jangan terlalu sedih, terimalah kenyataan itu dan sekurang-kurangnya dia pernah membahagiakan kamu."

Sunday, July 18, 2010

permulaan.....perubahan......

pagi ni cantek...hari ni hari isnin..klas aku kul 2 smpai kul 3 ptg..klas bahasa inggeris....jd ade lah mse sket utk aku updte blog ni...dh lme x updte..brhabuk lak plak..ermmmmm
sbuk..sbuk...sbuk......bru jd student u dh sbuk mcm nih....nmpknye time management aku lum elok sgt....skrg kne susun lg, bg lebih elok sgt2.....=)

pagi ni aku bgn...pk2..ttg diri sndri..ttg org laen...ttg Dia...berat nk mngaku tp mmg ye....kdg2 kite nih lalai dr ingt kt Dia...ya...aku pn sme...dh lme aku x kembali pd Nya..dulu mse aku susah..kecewe sgt2, sedih sungguh2..aku jmpe Dia..aku mngadu mcm2 kt Dia..pdhal aku cume kehilngn manusie biase aje...tp Dia xpnh busan ngn aku..sdgkn aku ptut brsedih klu kehilngn Dia....kn...?

manusie....bile dh sng, dh suke..lupe yg susah....lupe yg sedih....kite dtg kpdNya tnpe rse yg betul2 ikhlas...cume nk lpas syarat kate org.....akhirnye..skrg rse kosong..rse xde ape yg tol2 brmkne.....

bile pndang2 blek..belek2 blek diri kt ats sejadah tuh...bru trpikir..baru tringt...rupenye diri ni dh jauh dr Nya..wlupn tiap2 ari dtg kpd Nya..tiap2 hari tunduk pd Nya..tp kite xsujud ngn hati yg sbnr2 hati........

ya Allah..bsr sungguh slh hamba pd mu..!!


byk hati yg trluke rupenye tnpe aku sedar......

jd...prmulaan kpd perubahan harus dilakukn...utk diri sndri..ibu abh..mR.hati...dan sahabat trsyg....

maafkn saye

No comments:

Post a Comment