mutiara ku

"Jika seseorang hadir dalam hidup kamu dan menjadi sebahagian daripada kamu, tetapi atas sebab tertentu dia terpaksa pergi, jangan terlalu sedih, terimalah kenyataan itu dan sekurang-kurangnya dia pernah membahagiakan kamu."

Thursday, July 29, 2010

hari ni dan smlm....

mlm td tgk citer "soop"..psiko sgt cter tuh..nk muntah aku nengok..pastu mamam2 kt kepci....pnye lah teruk, botol sos pn ktorg bwk lari..hehehe...tp tuhan byr cah...sliper aku putus lak tgh jln..nk xnk trpkse pnjam kaki aym....smpai lah ke hostel..hahahaha.....

pagi nih..kelas awl..kul 9...ade 5 kelas sptutnye tau..tp ttbe tutorial finance ngn bisnes research xde..lec xdtg2..pe lg...blek ah...tp dlm comp lab kt skool td sempat ah aku on9..brchat2 ngn kwn..tkr2 status n mlawat page fb org laen..hehehe.... ari ni kelas aku smpai kul 7..cz ade teater nti kul 5.....ermm..pas abes teater leh ah trus g buke..tu ah dulu mse awl2 xmau gnti cpt2...hehehe.... sedar xsdr, sok dh g kem Palas blek...hurmm...cpt sungguh mse brgerak...tau2 dh nk abs mnggu nih...rse mcm bru je pejam mate isnin ritu...tol lah...akhir zaman nih mmg hari trase cpt sgt brgerak.......insaffff..........

ari ni.....rse mcm sunyi sket...xpelah..xkn lah tiap2 ari nk meriah2 je kn.....aku bebel2 kt cni pn sbb tnggu kul 5 nti....utk kelas teater...so b4 msuk kelas..on9 jp ah...byk bnde nk ckp..cume pe kate ari ni snyap kn aje... nk kte ade mslh..mmg ade cume xsbesar mne pn..insyAllah aku leh handle..cume memerlukn keikhlasan hati n kesabaran jiwe..serta kekuatan minda...
sabarkan aku ya ALLAH.......


smue nih slh phm aje...mmg lah bile mrh nih, buat ape pn xkn betul..jd mungkin lbih baek kite diamkn diri dlu....smpai bile nk mrh..slame mne nk sakit ati kn....xpelah....smoge Allah mmbrikn ketabahn dan kekuatan kpd kamu dan sy....ape yg slh kite betulkn.....


memahami perbezaan dan mncari persamaan......




klu itu slh..maafkn...
klu itu betul..biasekn...

No comments:

Post a Comment