mutiara ku

"Jika seseorang hadir dalam hidup kamu dan menjadi sebahagian daripada kamu, tetapi atas sebab tertentu dia terpaksa pergi, jangan terlalu sedih, terimalah kenyataan itu dan sekurang-kurangnya dia pernah membahagiakan kamu."

Monday, July 19, 2010

hah..morning2!!!!..dh kul 7.25 pagi...aku dh bgun kul 5 td..actlly puase rini..tp gnti..heee...ingt nk tdo..tp xleh tdo..pk psl stdy...psl mR.hati aku tuh..n psl die yg lepas....

hari ni cantek....misi aku ari ni : nk senyum ngn rmi org!! hehehe...

ok2..1st psl stdy...td aku bru je pas bkak buku o.b..dlm erti kate laen organizational behavior...wahhh..trbelit jari nk taip..hehehe...ye ar, klas yg lpas xdpt g sbb kne tpu..hampeh tol bdk tuh!!..xpe2, Allah byr cash kn..hurmmmm.....aku mnt bace2 nih..cume ngntuk sket...tp xpe..aku akn kmbali semangat..go..go..go..power rangers!!!!!!!

ttg die : xtau npe tgn gtl2 tgk fb die..kehkehkeh..saje aje lah..kdg2 mcm xcye smue dh xmcm dlu..yg aku dgn die dh bwk idup msing2..brtaun gk ah brsme..tp bile aku tgk die dh hepi ngn idup die skrg...aku lege...nmpknye mmg xslh pilihn die....mungkin kombinasi antre aku dan die xserasi..cume kngn manis pahit tuh trlalu byk...yg nyate..skrg aku dh lipat smue tuh...smpan kemas2 dlm laci....full stop ok..! =)

ha...nih die ttg mR hati aku :
adoyai...sian die dmam..aishh antibodi xkuat lah tuh..ni mst mse kcik2 dlu jarang mnum susu mak..tgk mcm aku..smpai due taun dok mngempeng lg tau..hehehe...ni yg sht dan kuat..hahaha...
aishhh spe kate aku xsyg die...mandai aje.....xsyg mulut ah tuh kn......

syg ketat2 lor kt die....sgt2 tau..heeee....dh2...skrg nih xmau panas2 lg lah...masing2 nk study..msing2 ade misi, ade tanggungjwb yg lebih utame....mcm aku slalu kate " utamekn yg utame"...tp kdg2 nk praktik tuh pyh..hehehe..so skrg aku nk prktik kn ape aku ckp....!

mR.hati...kamu kne sht k..nti org email panadol kt kamu..klu xckup..org email misi kt kamu...klu xbaek2 gk..org email diri org nih kt kamu k bebeh...heheheheh

situasi : nk naek katil smbil tido senyum =)

2 comments:

  1. mekaceeehhhhhh my fiona.....
    p\s tuk kamo...
    1. jgn mkn banyak2..
    2. bajo...bajo..n bajo...
    3. raye t owg nak tuhhhh..heee
    4. jgn degilll lg!!!!!
    5. tdo awal...
    last but not list....
    missshhhh uuu dammnnn muchhh!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. 1. baek syg
    2. dh tntu mucuk
    3. tgk keadaan k syg..hahaha
    4. xkn !!!
    5. mmg ngntuk dh nie..hehehe
    mishhhhh uuu dammmmnn dammn muchachaz..kehkehkeh

    ReplyDelete