mutiara ku

"Jika seseorang hadir dalam hidup kamu dan menjadi sebahagian daripada kamu, tetapi atas sebab tertentu dia terpaksa pergi, jangan terlalu sedih, terimalah kenyataan itu dan sekurang-kurangnya dia pernah membahagiakan kamu."

Friday, June 18, 2010

dh nk start sem 3..aku dh jd student 2nd year...ape lak agknye citer aku dlm tahun 2 ni kn..lg teruk or lebih baek dr sidang lepas??...takut..??..mmg takut..!!...ngn pointer aku yg lbih kurng cm sidang pas..hurmm....

ape aku nk jd ni ek..nk pilih major ape..nk plih minor ape???....kdg2 rse dh xkuat nk truskn idup ni....pnh trpikir utk berenti dr smue ni..tp mne leh..ni kn idup aku..mne leh mtk spe2 gntikn aku utk jd diri aku...

yes..i admit it..yg aku xckup kuat utk mlangkah sdgkn umur dh mkin tmbah..bdn dh mkin bulat...ape lg yg x kuat..ye x...hahahaha...

idup satu perjudian ( salah)
idup satu perjuangan (betul!!!)...

smue org ade prjuangn msing2....aku??...ape tujuan aku??..my mission..destination..??

kembali kpdNya dlm keadaan yg TERBAEK

kuatkn aku ya Allah....insyaAllah...

No comments:

Post a Comment