mutiara ku

"Jika seseorang hadir dalam hidup kamu dan menjadi sebahagian daripada kamu, tetapi atas sebab tertentu dia terpaksa pergi, jangan terlalu sedih, terimalah kenyataan itu dan sekurang-kurangnya dia pernah membahagiakan kamu."

Monday, July 26, 2010

no mood.....

ape yerk.....actlly skrg ngah stdy..tp tgn xabes2 tkn keyboard..heh...busan ah..npe lah sem nih mcm xde smgt je nih......aishhh..aku pnt ah sbnrnye...hujung mnggu pn xdpt cuti lah...tp xpe..tnggl mnggu ni je utk g kem tuh...pasni dh leh fokus tol2 kt stdy lah.....lgpn nti kn dpt elaun..jd kne lah sbr kn....hehehe

aku ngntuk nih sbrnye..tp xmau tdo lah..nth nape nth...mcm ade aje bnde yg xsetel lg tau....erm..td cik ki kol..katenye nk dtg jmpe aku b4 die g Jakarta sok..tp td kate mlm nih kne g kl lak..bru sok g Jakarta..hurmmmmmmmmmm

skrg nih....ok lah..cume aku mcm hangin sket ngn bdk2 junior nih...xreti hormat org tol ah..even bkn smue tp ade lah dlm 5 org yg aku bengang....
lantak lah.....

aishhh...aku mau tdo lah!!!!!!!!!!!!

1 comment: