mutiara ku

"Jika seseorang hadir dalam hidup kamu dan menjadi sebahagian daripada kamu, tetapi atas sebab tertentu dia terpaksa pergi, jangan terlalu sedih, terimalah kenyataan itu dan sekurang-kurangnya dia pernah membahagiakan kamu."

Monday, July 19, 2010

xbest ah rse mcm nih...mne kamu yg dulu ha??...mne org yg dlu???...mne kite yg dulu???....
ni lah yg aku tkut....ilang kwn sbb cnte..aghhhh.....

npe kite xleh kwn?....npe xleh kwn n chenta dlm mse yg sme...???
aku nk kamu jd hati aku..dlm mse yg sme kamu jd kwn aku.....
tp npe xleh??..patut ke pisahkn antare due tuh...xleh ke jd satu???
makin hari makin jauh.....

senyum x manis mcm dulu...
ketawe x meriah mcm dulu...
cerite x merepek mcm dulu...
majuk x maen2 mcm dulu...

nape kne serius aje stiap mase??...npe patut amek ati ngn bnde xspatutnye.....??
npe wt sambil lewe bile kite patut amek berat...??

bile dh hilang bru nk rase..bile dh hilang bru nk pikir...bile dh hilang baru nk mnyesal...

patut ke kne tnggu smpai hilang???

nape xnk hargai mase ade??...

mane persamaan yg kite crik?..mne prbezaan yg kite nk pahami..???

nape hati slalu mcm nih??..

ya Allah...engkau ttpkn lah hati ku dgn setiap keputusan yg aku tlh buat...andainye sesuatu itu buruk utk ku..kau jauhkn lah aku drnya...andai sesuatu itu trbaek utk ku...kau dktkn lah dan permudahkn lah utk ku mndptknnye.....

2 comments:

  1. dah knpe ko ne
    ngata aku eh
    choi choi choi
    ahaksss...=)

    ReplyDelete
  2. xde mse aku nk ngate ko..
    wt kurng pahale aku jak..huhu

    ReplyDelete