mutiara ku

"Jika seseorang hadir dalam hidup kamu dan menjadi sebahagian daripada kamu, tetapi atas sebab tertentu dia terpaksa pergi, jangan terlalu sedih, terimalah kenyataan itu dan sekurang-kurangnya dia pernah membahagiakan kamu."

Monday, June 10, 2013

intern ke?

salam.

sekarang ni aku kat ofis lagi. hello, bukan curi tulang tapi ada masa terluang. paham? tadi blogwalking kejap, then teringat blog aku yang jarang update. dulu update selalu sebab nak menyatakan perasaan kat orang-orang tertentu. yeah, sebab tu kot macam fefeling je blog ni.

ah, kisah pulak aku.

aku ingat nak rajin-rajinkan mengisi blog ni lah. sebab dulu memang minat menulis, walaupun jari lenguh kematu, tapi puas bila tengok panjang berjela hasil karya tu. 

karya katanya. HAHA.

ok, yes. hari ni dah masuk bulan ke enam aku praktikal. wah banyak gila kerja aku buat. ambil major pemasaran tapi dah masuk department finance, HR, operation. pemasaran je tak masuk betul-betul lagi. kelakar pulak -__-

senang cerita, banyak buat kerja-kerja admin dan PR. wah berbakat jugak aku rupanya. haha

eh..eh..kbai.


No comments:

Post a Comment