mutiara ku

"Jika seseorang hadir dalam hidup kamu dan menjadi sebahagian daripada kamu, tetapi atas sebab tertentu dia terpaksa pergi, jangan terlalu sedih, terimalah kenyataan itu dan sekurang-kurangnya dia pernah membahagiakan kamu."

Tuesday, December 18, 2012

Hidung Berhingus Hati Berkecai

salam sejahtera ke atas awak semua.

poyo tak tajuk entry hari ni? tetibe teringat cara Johan cakap "poyo" masa Maharaja Lawak Mega haritu. hehe.

dah beberapa hari aku bersin tak henti-henti tapi hari ni paling banyak kali. nak study pun rasa tak selesa. tisu pulak dah habis buat lap hidung. sroot. sroottt

pasal apa entry bunyik macam tu, apa kaitan hidung dengan hati kan beb?. sadis lah nak cakap. 

korang pernah tak rasa berharap sangat kemudian tak ditunaikan. lagi-lagi dalam keadaan korang yang memerlukan perhatian dan kasih sayang ni (demam lah maknanya. hehe). berapa hari dah En.FR sibuk beb. aku yekan ajelah. malas nak bising-bising sebab dia sibuk dengan viva dan FYP. tapi perempuan kan, biasalah nak ada yang bagi perhatian. terutamanya dalam keadaan tak sihat ni. sebulan kot aku tak jumpa dia. tak kisah pun tak jumpa sebenarnya. haha. tapi pandai-pandailah amik hati.

ni lah yang orang lelaki selalu pandang ringan. pandang sebelah mata. masa mula-mula mengayat, pehhh kalau boleh henpon tu penuh dengan mesej berbunga bagai dari korang (orang lelaki). tapi bila dah diterima, jangan kata telefon. mesej pun jarang gila. tapi aku pun bukan suka sangat hari-hari nak berhubung. cukup lah tanya khabar amik berat. lepas tu buat kerja masing-masing. habis cerita bro.

dah lah malas aku nak cakap banyak. mata pun makin berat, hati pun makin sakit. takpe,lepas ni aku tumbuk-tumbuk bantal taik tu. (tanda protes).

sekian.

#bantal taik tu bantal bentuk taik, hadiah besday aku. tlg jgn rasa aku pengotoq. :)


No comments:

Post a Comment