mutiara ku

"Jika seseorang hadir dalam hidup kamu dan menjadi sebahagian daripada kamu, tetapi atas sebab tertentu dia terpaksa pergi, jangan terlalu sedih, terimalah kenyataan itu dan sekurang-kurangnya dia pernah membahagiakan kamu."

Monday, May 3, 2010

tAiP mEnAiP.....

tap..tap..tap..

5 6 7 kali aku taip dh ni..pastu delete..adoiyai....sjak bile lar aku leh trlibat ngn bnde2 ni ekk...sjak bile lar aku leh brpotensi jd ank murid A.Samad Said ni...hehehe

lantak korg lar..ni blog aku so aku nk tulis ape aku pnye suke ye..yg xsuke ngn ape aku tulis sile close page ni..yg suke "teruskn mmbace"...

byk tol soklan2 yg aku kne jwb pagi2 ni..eh xlar pg sgt..dh ptg dh pn...dh kul 2 dh pn..huhu..jp2..thinking2....ape perlu aku jwb?..ape jwpn yg aku nk bg??

tgh sdp2 pikir..kak ika msuk bilik smbil brlari2 emak...lari ank dh slalu kn..hehehe...jp g nk g mkn kot....lapo tp td dh mkn roti kentang..sodap lar gk..klu dh lapo mst lat sodap kn...klu dh kenyang..askem dpn mate pn aku x layan..tp askem COKLAT xkot..hehehe

haaa..aku nk kuar mkn jp..smbil2 tu leh gk aku crik2 n pk2 jwpn utk mR.hatiku itu....

"byk tol ko tnye kn..sekeh kang!".....

2 comments: