mutiara ku

"Jika seseorang hadir dalam hidup kamu dan menjadi sebahagian daripada kamu, tetapi atas sebab tertentu dia terpaksa pergi, jangan terlalu sedih, terimalah kenyataan itu dan sekurang-kurangnya dia pernah membahagiakan kamu."

Monday, May 17, 2010

cekodok tol

hurmm..slme 4 ari gk aku kt putrajaya smpenen hari belia 2010..akhirnye aku blek bp dh..ptg td smpai dlm kul 6 lbih lar..ujn..dr mlm smlm ujn xbenti2...aku ni klu ikutkn hati mls nk blek cpt2..tp rse mcm xde bnde nk wt lg n pkcik aku lak bz...so blek lar..lgpn aku bru je bpe ari cuti..asek kuar aje..xduk umh lngsung...n mR.hati aku tu pn mtk aku blek cpt sket...

td blek die yg amek...hurmm..nth ek..rse mcm xbiase lak ngn die...myb sbb pnt kot...bile tgk muke kt cermin nmpk dh gelap muke aku..huhu..xpe2..3 ari nk duk umh putehkn blek kulit..hahaha

ermmm mR.hati aku ni skrg kt luar ngn besfren ktorg...skrg jam kul 2.35 pagi...nth ble agknye nk blek mamat2 tu smue...ni lar klu nmenye org laki..........

nk sgt aku blek..tp bile aku blek mcm xde ape pn....baek xpyh blek...ni x...nk xnk trpkse lar aku abskn mse luahkn kt blog ni....nk wt cmne....nk ckp dpn2 mcm pyh lak...

ermmm..................ha bru die nk msg aku.......dh ar..mls ar nk msg2..kang mcm2 aku ckp, nti lame2 gduh....baek diam...

ko nk ape kol aku ni??!!

2 comments:

  1. hahaha.....agak marah ke.......
    dah jom sok kuo....
    kite ronggeng sam5 pagi....

    ReplyDelete