mutiara ku

"Jika seseorang hadir dalam hidup kamu dan menjadi sebahagian daripada kamu, tetapi atas sebab tertentu dia terpaksa pergi, jangan terlalu sedih, terimalah kenyataan itu dan sekurang-kurangnya dia pernah membahagiakan kamu."

Wednesday, May 5, 2010

abc kosong....???


akhir nye....abes gk exm aku...lme tol nk abes..smpai mood exm pn dh ilng ni tau...tp alhmdulillah subjek feveret aku tuhh...hehehe..skrg ni dh leh cuti..yeeehaaa!!!! tp nk mnunggu result kuar tu agk dup dap dup dap gk lar...aishhhh....xpe2 kite enjoy dulu..mronggeng puas2 mse cuti ni..hehehe

ttbe aku blur lak nk kms brg2 ni..ptut nye ptg td dh jnj ngn sapik nk mronggeng kt tasek tp aku trtdo lak..fatin pn sme...so mjuk lar konon2 si sapik tu..xpe2..mlm ni ktorg tmn ko mronggeng k...ala busyuk2...hahahaha

ehh..chop2..abc kosong??...ha td g mkn ngn fatin kt kalel..aku mtk abc no jagung2..ye ar, aku mne leh mkn jgung..tggu pnye tggu smpai gk abc yg ku idam kn...tgh mkn tp mate asek tgk abc ku itu..nmpk seksi aje kn ngn warne warni...yg pst aku xsabo nk sedut2, nk geget2 kacang merah tu..klu ade askem lg lar...uishhhhh....
ttbe fatin kate "bell...aku rsekn..abc ni mcm kosong aje...cube ko tgk"..heran gk aku..aku pnye abc..fatin yg dok perati..ish3...aku pn ngn rse brdebar2 ni g ar cedok2.."huh..hampeh..mmg kosong ar tin..aku mtk no jagung2..yg die bg smuenye no"...mulut aku ckp...

tu bkn abc..tu air batu + air gule...!!!..eiiii....mmbantutkn selere aku tol..dh tu leh lak mamat bangla tu parking bontot die, duk dpn ktorg tnpe rse brslh..nk je aku tuang abc tu kt kple die...huhuhu...stlh ktorg mngode2 bangla tu, last2 die pn ofer nk ltk isi..bengong tol... misi aku blek johor ni, aku nk mkn abc yg tol2 abc....huh!!

moral mkn kt warung : pasni order jgn brckp....lukis aje...

3 comments:

  1. yer ar an..g ar mum gan bangla tuh kan...sampai t...

    majuk...!
    huuuu

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. dh2 xmau majuk..nti blek johor org mum ngn kmu je ye....

    ReplyDelete