mutiara ku

"Jika seseorang hadir dalam hidup kamu dan menjadi sebahagian daripada kamu, tetapi atas sebab tertentu dia terpaksa pergi, jangan terlalu sedih, terimalah kenyataan itu dan sekurang-kurangnya dia pernah membahagiakan kamu."

Thursday, January 6, 2011

aktiviti sepanjang cuti!

salam...

hari ni aku nk citer psl bende2 yg aku buat mase cuti aku yg 2 minggu tuh. huhu. pendek kn cuti sem aku. huhu. x kisah lah jnj mse cuti tuh mmg aku cuti spuas2nye lah. so korg tgk jelah smue pic yg aku upload ye. xnk tgk, tutup mate! huh.

firstly, majlis tunang. tgk gmbr mcm aku yg tunang kn, tp nih majlis tunang abg ngah aku. sje plesing. amek berkat kate org. hahaha.


ha, ni lah tunang abg aku. nme die Salwa. aku panggil kak wawa je. nme manje kunun. hahaha. aku ngn kakak aku pakat pki bju merah mnyale. over sudeh!



ni lak mse ngah brsiap nk g umh kak wawa. pantang nmpk kamera!


ok, beberape ari pas abg ngah tunang, ktorg celebrate lak besday ibu ngn abh, mklum lah mse besday dorg aku kt Penang lg. yummy!!!




dh kenyang mkn kek ibu abh, ktorg celebrate lak besday kakak aku. 23 dh umo die taun pas, taun nih 24. tp besday die bln 12, so pasan lah still 23 kn. hahaha










ok, the last cake. besday aku lak.ngee. trharunye. hahaha. yg wt aku trharu mse tuh bkn sbb ape, tp sbb fmly aku celebrate besday aku awal giler! cz aku trpkse blek Penang b4 my besday. huhu. tgk kt cni mcm beso tp sbnrnye kcik jak. beso tpk tgn je tau. skali mkn dh abes. waaa!



huhu. lapar lak bile tgk kek2 nih smue. nseb bukan bln puase kn. hehe. tp nih juz sbhagian je aktvt yg aku wt mse cuti. byk lagi. cume x trmampu je ngadap lptop nih lelame. lapo! wakaka.

nti sempat bebel lg deh. salam!

* saje nk bg korg lapar.wink3!!























No comments:

Post a Comment