mutiara ku

"Jika seseorang hadir dalam hidup kamu dan menjadi sebahagian daripada kamu, tetapi atas sebab tertentu dia terpaksa pergi, jangan terlalu sedih, terimalah kenyataan itu dan sekurang-kurangnya dia pernah membahagiakan kamu."

Wednesday, January 12, 2011

pesta penang 2010

salam.

hari nih duk dpn lptop dgr lgu. tp tetibe rse nk tgk blek gambar2 lame. so tetibe tringt gmbr2 yg di amek mase pesta penang yg lepas. mase nih aku g ngn cik fatin. coursemate aku mrangkap bestfren aku kt penang nih. xlah byk sgt snap gmbr. mklum lah gune kompak kamera je. jadi amek mne yg sng nk snap lah kn. hehe. ni lah antare gambar yg sempat aku amek.huhu



mse nih aku ngn cik fatin. xde sape nk tlg amek kn gmbr nih, smue sibuk nk maen. sadis. huhu



ok, yg nih lah water jump. naek mcm bot then kene campak dlm kolam. bsh kuyup. thats why gmbr kabur. haha.

pas tgk water jumping, ktorg g tgk bende nih lak. x slh aku nme die challenger (ade mention kt gmbr pn nme die). hehe. kali nih ktorg xmaen bende nih cz dh pnh naek. agak mabuk+seram. hahaha.

korg nmpk tiang tuh? yg mcm kaki tuh, mmg kaki org. huhu. nih name die drop zone. rse mcm nk trhempas je bile naek bende nih. leh jd fobia naek kapal terbang tau!




yg nih lak kerusi terbang ye. mse nih dpt lah snap tol2 cz bende nih ngah benti. sape naek nih mmg pening kepale gile. ibu-ibu mengandung di larang keras utk naek ye!




skrg kt eye on penang. haha. poyo!.


dh puas tgk permainan, ktorg g tgk org lwn tinju lak. rmi gk org serbu tmpt nih. mse nih xslh aku yg merah tuh mng. cayalah!


dh penat pusing, smpai mase utk mkn lak. mcm2 kedai mkn ade. aku trtarik g mkn kt kedai nih. sbb menu die dh ade kt meja. sng order. tp kenyataannye aku x order pn menu ats nih. western pilihan hati. haha!

yummy!!!

2 comments: