mutiara ku

"Jika seseorang hadir dalam hidup kamu dan menjadi sebahagian daripada kamu, tetapi atas sebab tertentu dia terpaksa pergi, jangan terlalu sedih, terimalah kenyataan itu dan sekurang-kurangnya dia pernah membahagiakan kamu."

Thursday, December 30, 2010

campuran jiwa

sangat sukar rupenye untuk mnwujudkn persefahaman. mungkin jgn cube utk wujudkn, lbih baek mncari saje keserasian. bile serasi mnjelma, persefahaman blh wujud dgn sendirinya. mcm tuh pendapat aku. x tau lah pndapat org lain.

ini pndapat aku mase sekarang, saat dilande aura delta. fuh. tegang + serius + panas.!

sakit kepale mcm terasa balik. tapi ternyata, hari ni aku dh buat satu kesalahan yg sgt2 teruk. pengakhiran bulan disember 2010 yg kurang manisnye. tp aku ade lg satu hari sblm 2010 ni berakhir. aku harap dpt ditamatkn dgn penuh kasih sayang dan kemanisan.

pelik kn ayat aku ri ni mcm puitis mcm nk ke sastera. tp jujur di sini, aku bkn jiwe sastera atau pun seni. jauh sekali bersemangat saintis. sebabnya...aku jiwe hibrid!

No comments:

Post a Comment