mutiara ku

"Jika seseorang hadir dalam hidup kamu dan menjadi sebahagian daripada kamu, tetapi atas sebab tertentu dia terpaksa pergi, jangan terlalu sedih, terimalah kenyataan itu dan sekurang-kurangnya dia pernah membahagiakan kamu."

Friday, January 7, 2011

bengang!

hangin sgt aku hari ni. ade ke patut aku kne denda!!

ok2 aku citer. abh aku poskn brg lalu SKYNET. then aku tunggu gk dr selase, kwn aku kate bagus lah ape lah SKYNET tuh kn. pas tu smlm aku dpt kol, mse tuh aku dlm kelas, so aku xjwb, then kuar je kelas pukul 3.17 petang k, bukan pagi, aku kol blek tp org tuh xjwb. aku kol kali ke2, die cancel kn.

ttbe bru td nih pukul 6.03 ptg org tuh kol blek, xbg salam xbg tau name, juz kate dr SKYNET, kate aku kne denda sbb dh lame xamek brg tuh. wht da hell!. aku xtau bile mse brg tuh smpai n ttbe aku kne denda. dh lah tuh smlm aku kol blek die xjwb. then td nih xgtau ktne SKYNET tuh, suke2 soh aku amek. sgt2 xprofesional!

sengal!!!!

No comments:

Post a Comment