mutiara ku

"Jika seseorang hadir dalam hidup kamu dan menjadi sebahagian daripada kamu, tetapi atas sebab tertentu dia terpaksa pergi, jangan terlalu sedih, terimalah kenyataan itu dan sekurang-kurangnya dia pernah membahagiakan kamu."

Wednesday, December 31, 2014

Tahun Baru 2015

Alhamdulillah. Masih Allah beri peluang bernafas untuk hidup. Untuk bertaubat. 

Semoga tahun 2015 ni lebih baik dan bagus daripada tahun lepas. InsyaAllah.

Tapi untuk aku tahun baru selalu nya mula on 2 Januari. Sebab? Hari lahir aku. Hehe.

Apa aku harap bila umur dah masuk 26 nanti?
Jadi muslimah yang istiqamah berada di jalan Allah. Alhamdulillah. Sikit sikit kita buat perubahan. Hijrah. 
Moga Allah tetapkan hati aku dan kita semua untuk sentiasa berpegang pada Islam yang lurus.

Harapan untuk kehidupan dunia pun ada jugak. Untuk jadi usahawan muslimah yang berjaya, jadi anak yang bahagiakan inu abah, sambung master, bernikah dan bina keluarga sakinah dengan Inche Tunang. InsyaAllah sentiasa harap jadi isteri dan ibu yang solehah. InsyaAllah.

Btw tengah tak berapa sihat. Harap Allah terus bagi kekuatanuntuk siapkan kerja yg diamanahkan sebelum aku keluar dari bangunan MBM tu. 

Ok. Semoga kita semua sentiasa dalam redha Allah. InsyaAllah.

No comments:

Post a Comment