mutiara ku

"Jika seseorang hadir dalam hidup kamu dan menjadi sebahagian daripada kamu, tetapi atas sebab tertentu dia terpaksa pergi, jangan terlalu sedih, terimalah kenyataan itu dan sekurang-kurangnya dia pernah membahagiakan kamu."

Tuesday, October 14, 2014

Terima kasih.

Assalammualaikum. Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.

Untuk kesekian kalinya mata aku bocor lagi. Ini kali kedua mulut tersengih, senyum pun semanis madu. Dan yang sebenarnya aku speechless.

Kali kedua kau buat aku tersengih sengih macam kerang yang tak habis rebus. Kali kedua kau buat jantung memecut laju. Dan kali kedua kau buat aku menjerit tak ingat dunia. Dan kali kedua kau buat aku ketawa sambil tutup muka.

Terima kasih Tuhan atas rasa bahagia ini. Terima kasih atas rasa kasih ini. 

Terima kasih untuk kau kerana selalu yakinkan aku dengan keputusan kita ini. 




No comments:

Post a Comment