mutiara ku

"Jika seseorang hadir dalam hidup kamu dan menjadi sebahagian daripada kamu, tetapi atas sebab tertentu dia terpaksa pergi, jangan terlalu sedih, terimalah kenyataan itu dan sekurang-kurangnya dia pernah membahagiakan kamu."

Thursday, June 28, 2012

trauma lelaki..arghhhh

hahaha. over je title entry kan. asasnya memang aku dah trauma pun beb. tadi dok berbual dengan kawan aku si kecik molek tu. bercakap pasal lelaki. alah, perkara ni memang selalu dibahaskan sejak akhir-akhir ni.


"aku nak tunang bulan depan"


"si Liza nak kawen dah tahun depan"


"oii pakwe kau sape?"


semua tu statement dan pertanyaan yang buat aku teruja nak dengar (mula-mula lah) tapi bila kesimpulannya ditanyakan kat aku balik,


"kau bila nak kawen?"


terus moody beb aku. bukan apa, kalau aku nak kawen, aku bagitau lah beb! bukan aku tak nak cakap pasal ni tapi aku tak pasti lagi aku nak kawen dengan sape. haha. bunyik macam hot sangat kan tapi tu lah kenyataannya. calon ramai beb, semua orang boleh isi borang calon tapi yang betul-betul lepas filter ni tak de lagi. bila fikir-fikir balik, aku jadi trauma. serik. biar lah macam ni, bukan aku tak usaha. tapi kalau masanya belum sampai, nak buat macam mana. buat apa bercinta bagai kalau masa bercinta tu aku asyik makan hati, pendam rasa. lama-lama mati beb. macam ni kan senang.


# korang kot-kot suka aku, hantar rombongan minang terus, sebab aku trauma bercinta. hahaha




Cik_Nur

2 comments: