mutiara ku

"Jika seseorang hadir dalam hidup kamu dan menjadi sebahagian daripada kamu, tetapi atas sebab tertentu dia terpaksa pergi, jangan terlalu sedih, terimalah kenyataan itu dan sekurang-kurangnya dia pernah membahagiakan kamu."

Wednesday, March 7, 2012

hepi besday ketue kelas!

salam. ah ha entry nih ditujukan khas untuk s.a.h.a.b.a.t aku. sbb ape sahabat? sbb die suke sebut "sahabat" gk. motifff..haha



der, hepi besday, selamat hari lahir yang ke 23. semoga selamat dunia akhirat. antara kite ber4, aku paling benci ko der, sebab mulut ko macam longkang. tapi kalau ko xde, kadang macam senyap pulak dunie nih. antara korg 3 org pulak, ko yg paling x ensem der. tapi ko yg dpt perhatian awek2 sbb ko suke kuar pakai short. yg lg 2 org tuh suar panjang ok. haha.

sori weh sebab aku lupe hari ni hari jadi ko, aku ingat bulan mac tapi mmg tak ingat tarikh. terharu beb, sebab ko tepon aku tengahari tadi semate-mate nk ingtkan hari ni besday ko. serius terharu! haha. 

ape pun gud luck dalam hidup der! jgn lupe jenguk aku kt utara ni, lagi2 mase aku konvo. sbb aku dh buat entry khas utk ko nih.haha. study betul-betul k, klu aku yakin dgn ko, aku hantar anak aku tusyen ngn ko.huhu.

last but not least, HEPI BESDAY WAN!!!


No comments:

Post a Comment