mutiara ku

"Jika seseorang hadir dalam hidup kamu dan menjadi sebahagian daripada kamu, tetapi atas sebab tertentu dia terpaksa pergi, jangan terlalu sedih, terimalah kenyataan itu dan sekurang-kurangnya dia pernah membahagiakan kamu."

Wednesday, March 7, 2012

aku dan m&m's

ok hangin! hari ni punye plan tak jadi. penat aku curik masa tapi tak dapat buat ape yang sepatutnya. nak marah-marah pun tak guna sebab tinggal aku sorang je dalam bilik nih. rumate tersayang pergi berjalan pulak kat sungai petani. tau aku ikut je die pergi sana. tak de lah aku berhangin macam nih kan. 


hurrmmmmmm. ok, dh hilang sikit marah nih. ntah, tak tau sangat sebab pe marah. dah lar abaikan. =)


tapi tadi best juga sebab aku dapat beli coklat yg dah lama aku nak. m&m's lah pe lagi!








 dah lah kecik-kecik, comel! lepas tuh coklat semua, tak de kacang. nikmat tau! before nih makan nips yg ungu tu sebab ade kismis dalamnya. tapi mmg dh lama ngidam m&m's nih, cume tak dapat beli sebab mahal. erkk rm8+ tuh pun mahal kan. eishh biar lah, duit aku, so suke ati aku lah nak kate mahal ke tak kan. huh.


ok, dah. jangan kacau aku. 


#nak menikmati m&m's dgn aman!





No comments:

Post a Comment