mutiara ku

"Jika seseorang hadir dalam hidup kamu dan menjadi sebahagian daripada kamu, tetapi atas sebab tertentu dia terpaksa pergi, jangan terlalu sedih, terimalah kenyataan itu dan sekurang-kurangnya dia pernah membahagiakan kamu."

Wednesday, February 10, 2010

-saat HATI berkecai-

dh xde lagi calar2..dh xde lg retak2...sbb semuenye dah :

pecah..brkecai..hncur...

ingtkn still leh tampal2 lg..tp rupenye mmg dh xde harapan lngsung..
dh xtau ape tu mnangis..dh xtau ape tu sakit ati...
sbb ati aku dh bg die...tp die xpulngkn lg...die buang jauh..

jauuuhhhhhhhhh.......

jauh sgt2...smpai die pn xtau brape jauh die buang...

smpai skrg aku msh hulurkn tgn..hrp2 die dpt pgg..
even cume tnggal jari je yg dpt aku hulurkn...

tp bkn takat sentuh..tgk pn x...

skrg aku dh tau....

HATI

tu dh mmg xde lg...

p/s: tq blog..sbb aku gunekn ko mse aku jiwe aku kcu aje...mse hepi aku post kt fb..=)




No comments:

Post a Comment